Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Om Why School?

Av whyschool - 10 juli 2014 09:44

Innan nån tror att detta är någon vuxen som skriver detta ska jag säga att ,nej det är det inte. Jag är en vanlig elev , jag är 15 år gammal tjej. Jag ville bara starta någonting som alla elever , ung eller gammal , kille och tjej gymnasiet grundskolan kan säga vad de tycker om skolan. Tack till de som läser detta !

 
 
Ingen bild

Liken

10 juli 2014 09:58

Jag gillar ditt initiativ . Jag tycker att vuxna och folk som inte gått i skolan på typ tusen år ska få höra sanningen om skolan . Inte den som tidningarna säger" stenåldersmänniskorna var smartare än dagens ungdom". Jag gillar väl inte skolan jättemycket , men jag tycker det är bra att ha utbildning! :) 👍

whyschool

10 juli 2014 10:01

Ja, vuxna och tidningar har inte rätt information om skolan ! Vi är inga hjärndöda troll! Vi är faktiskt (Den SMARTA) framtiden! Och jag tror den kommer bli ljus!:)

 
Gymnasie- killen

Gymnasie- killen

10 juli 2014 10:08

Jag tycker att lärarna suger! Det känns som visa är lika utbildade som andra klassare! Vissa dessutom kommer en kvart försent varje lektion! Jag tycker= bättre LÄRARE NU! Inte konstigt att visa personer får uselt betyg. Fast i min klass klarar sig faktiskt väldigt bra, under hemska omständigheter!

http://Nopp.org

whyschool

10 juli 2014 10:13

Det är väldigt lätt att komma in på lärar utbildningen . Vissa har nästan ingen utbildning alls, och ännu mindre godkända betyg. Jag håller verkligen med dig! Nya lärare nu! (Innan typ hela vår generation går ut skolan!)

 
Ingen bild

Usla bettyg.

10 juli 2014 10:21

Jag har inte dett Besta bettygen, ock dett är för att jag har intte fåt något stöd typ under hela min skolgång. Inga stödgruper, inga såna speciallärare , eler något. Men nu på lovet går jag i sommarskola , på min nya skola eftersom jag fick byta för min gamla var dålig . Mina sommarlärate tror nu typ att jag klarar mig , anars får jag väl ta en sån utbildning som arbeta för medlingen har. Hälsningar , snart en åtta!:)

whyschool

10 juli 2014 10:27

Hej! Tack för ditt svar ! Jag gick i åttan förra året , så jag vet att det är tufft . Men kämpa så kommer du att klara dig! Väldigt konstigt att du inte fick gå i någon stödgrupp. Skolan är typ skyldig eleven stöd. Vet detta eftersom min kompis var tvungen att anmäla till Skolverket för att få stöd . Lycka till i sommarskolan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards